Nu IGEN??

TROR KNAPPAST DE ÄR SANT men idag blev jag påkörd igen, på samma ställe som förra gången. Ska jag sluta stanna för stop? Jag får nog ändra körriktning in till stan, jag vågar väl snart inte stanna vid det där stop:et länge. De stod en bil bakom mig som plötsligt fick för sig att jag körde men de gjorde jag inte för det var full trafik från båda håll, ja så hon hamnade i min bak. Tack vare att hastigheten denna gången var väldigt låg så gick de ju bra, min lille bil fick bara en repa, hennes fick en större skada men inte värre en att hon kunde köra därifrån. Pust!!

Vi var på väg till stan för att handla, luften gick liksom ur mig och jag tappade lusten. Men vi besökte endå några affären så vi jallafall fick hem mat och sånt. Det finns ju fler dagar i veckan till affärsrännande. 
 

Ja idag är jag ledigt, de känns ju lite konstigt att vara ledig så här hux flux, men ganska skönt. Igår så kom då Mams. Senare kom alla ungarna, ja förutom några som inte kunde, maten gick åt de blev inget över alls. De var väldigt hungriga. *ler*. Men det är ju så det ska vara de ska ju inte stå massa mat kvar när man ätit färdigt. Lillemans sambo hade med efterrätt, mums. Morotskaka, de måste väl endå vara nyttigt, eller?
 Jag brukar ju då och då fara till grannbyn och kolla på Beck, så gjorde jag igår också och denna gången hängde även Mams på. Ja så klockan var midnatt innan vi kom hem igen.  

Nu ska jag fixa lite ätbart medan Mams kollar en ”av alla hennes serie” hon följer på TV.
  56582-189

Kommentarer
Postat av: Anna-karin

nämen nu får dom sluta knuffa och putta i dig..jag känner jag blir upprörd..du kan få allvarliga skador av det..jag gillar inte det alls..morr...du får hålla koll på trafik marodörerna..och tydligen så är inte den korsningen bra för dig...ta hand om dig..kram

Postat av: Annika

Men alltså...jag håller med dig...man tror ju knappt att det är sant. Sicken tur i oturen att det gick så pass bra ändå...fast jag skulle nog också fundera över att ändra min färdriktning om jag vore i dina kläder..verkar som ett farligt ställe att sköta sig i trafiken det där...
Så skönt att du var ledig idag...och att du har mams där...låter mysigt att ni samlas allihopa...
Ni verkar vara en jättemysig familj som vet att uppskatta varandra...härligt att höra...:-)
Hoppas att du har det bra...
Önskar dig en supertrevlig morgondag...hälsa mams så gott från mig....
Kramar

2006-10-09 @ 22:27:54
URL: http://spaces.msn.com/annika1977/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback