Nerstämd..

56582-182
Alltså jag måste vara väldigt attraktiv, inte ens Svensk Bilprovning nöjer sig med att jag kommer en gång om året. Besökte dem idag med min lille bil och de blev alltså så itagna att de vill jag skulle komma en gång till, snacka om att vara eftertraktad. De sa att jag inte hade någon broms alls på höger bak och att de är ganska bra att ha, fram för allt nu när de går mot vinter. Kanske bromsar jag sällan för jag har inget märkt. De är ju kul när folk uppskattar ens besök och vill man ska komma igen. De e väl bara att fara dit, klart jag får väl se till så någon fixar till bromsarna först kanske. Annas tar väl populariteten slut.  

Idag känner jag mig nerstämd. Vet igentligen inte varför. Kanske är det för att dagen när grabben reser iväg närmar sig, kanske är det för att den där Gårdsägaren inte ringer, kanske är det något annat, jag vet inte, men nedstämd känner jag mig.
 

Var i möbelaffären idag när jag körde hem och köpte rengöring till skinnsofforna jag fick, de börjar ju dra ihop sig till att göra i ordning TV-rummet, för de verkar inte som de ska bli någon flytt denna gången. Ja, jag har så gott som lagt den där gården på hyllan när de aldrig hör av sig, tappar man sugen liksom. Kanske var de inte meningen att jag skulle ha den, vem vet – inte jag.
 Kompisen och jag har varit i skogen med hundarna ikväll och då också ventilerat lite, Ni vet så där som tjejer gör – pratar!!

I morgon ska jag vara barnvakt. Min väninna som har smått och också väntar smått igen ska iväg så jag ska hämta min lille favokille på dagis när jag kör hem från jobbet och ta hand om honom några timmar i morgonkväll. Det blir trevligt, vi brukar ha rätt mysigt när vi ”har föräldrafritt” *ler*.
 Nu ska jag motionera min dammsugare som jag snyggt placerat mitt på golvet i hallen så jag inte ska glömma den, den får man använda flitigt när man har en fyrbent fällapparat i huset.  

Go Afton Gott Folk
    

Kommentarer
Postat av: Badaren

Ja du Anki... Livet är fullt av "tappade" sugar tror jag.
Är lite besviken på dig, blev lovad ett dopp i din stoooora "balja" som du sa att du hade på tomten, skulle få tockna där skojiga paraplydrinkar och allt, men inte heller. Nu är det väl snart is på ytan där uppe i norr, så det får väl vänta tills våren kan jag tänka.
Ja, eller nått.

2006-10-25 @ 00:34:23
Postat av: Dan från LKPG.

Hej Min smitande reseledare!

Tack för omtanken att besöka min sida och se hur det är med mig.
Inte mycket till sömn här inte.
Hoppas du får någon som fixar bromsarna. Är ju ganska snart gjort om det bara är beläggen eller så. Skall du lämna in den på verkstad, blir du ju ruinerad för en sådan skitanmärkning.
Kunde du inte flirtat lite extra med killen så du sluppit ombesiktning?

Hoppas för övrigt din nedstämdhet släppt idag.

Ha det så bra!!

//Turisten Dan

Postat av: Hasse

Hej Anki
Har hört att man skall vara försiktig med bromsandet på vintern. Men det vet du säkert redan och för att göra gentlemännen glada på bilprovningen är det kanske bäst att fixa bromsarna. Men om inte så kanske de vill träffa dej igen. Det är bara att välja hur man vill ha det.

Kram
Hasse

2006-10-25 @ 13:25:33
URL: http://spaces.msn,com/members/Pladderbladet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback