Ä N T L I G E N

ÄNTLIGEN!! I natt kom SMS ”nu är vi framme i Australien”.

Det är lite tomt där hemma, man känner sig lite vilsen. Inatt eller sent i gårkväll började fröken skälla och gorma där nere också, det är inte så där jättekul att gå ner och släppa ut henne när hon hört något utanför, min första tanke var bilen oh extra  lysena, men vi såg ingenting och hörde ingenting och lyserna satt kvar på bilen också!!! Ibland vet i tusan om inte jycken ser och hör spöken. 
 

Idag började jag min dag med träning det är så skönt och avkopplande trots att man faktiskt anstränger sig väldigt fysiskt. Nu känner jag mig som en människa igen. Efter jobbet for jag med kompisen till grannstan på lite äventyr. Sen hjälpte jag lillungen och körde ut några madrasser till dem för de ska ha nattgäster i en vecka. 

 
Igår fick jag via MSN virus på min dator på jobbet, tog emot en fil från en kontakt där ”som jag trodde var något trevligt” så var det dock inte, min MSN slog ut helt, den går inte att starta mer och brandväggen revs. Det var inte populärt ska jag lova. Naurligtvis hade datahjälpen mycket att göra nu också så jag får inte använda bank eller postgiro, lite nej inte lite, mycket dumt för jag behöver använda det nästan dagligen. Men jag får inte ta några risker nu. Det var sista gången jag tog emot en fil där över, för hon som skickat den hade tydligen inte skickat den, de såg bara så ut. Huvudbry!!!!! Nej, man behöver inte förstå allt. Huvudsaken är att man förstår vad man själv gör…*ler*

 
Nu ska jag ta kväll!!     

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

ja det är förjäkligt detta med alla himla virus..
usch..jag kör spywareprogram..virusprogram och alla det möjliga program varje dag..och det är alltid en massa i fällan när man tömmer..herrekors vad mycket skit det finns där ute i rymden..kram till duuuu..denna is kalla dag...kram kram..

Postat av: Disa

Hej Anki

Alltså,,Det var så hemskt...
JAg hade ju ingen aning om vad det var när det kom.
Så jag öppnade ju jag med precis som du och samma sak hände mig.
Kunde inte skicka mail heller för att förklara vad som hänt, fast jag försökte flera ggr.

Hoppas att allt löste sig i alla fall för dig.
jag fick formatera om allt igen för att bli av med det.

Skönt att allt är väl med de resande :)

Ha en skön dag.
kram//Disa

2006-11-02 @ 08:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback