Trevlig Helg Alla

Tänk de flesta går nu och .tänker på


NEDRÄKNING TILL JULAFTON

Kommentarer
Postat av: Lillatanta

ja snart är det jul hurra hurra.jag hoppas du hinner fardigt och inte stressar för mycket nu till julen.Ser att du bytt färg igen så fint så.ha nu en riktigt trevlig helg
kraaaaaaaam

Postat av: Anna-Karin

jaaaa jag lääängtar..och jag har ju sytt så fina julgardiner och är sååå stolt över mig..
Jag har inte sytt sånt förr..för min sylärarinna sa att det inte går att lära en vänsterhänt..så jag har kännt en avsky för sömnad i alla år.
men nuuu tänkte jag att..jamen det kan väl banne mig inte va omöjligt..och seee det var det inte..
genast växte a-k 2 m...kramar till duuu...

2006-11-25 @ 11:34:19
URL: http://anna-k67.spaces.live.com
Postat av: Ella

Vad listigt, jag satt just och tänkte på att nu står du mitt i flytten med alla kartonger och sliter. Sedan skulle jag skriva lite i min blogg och du hade just varit där.

Hoppas att du snart får börja packa upp, den biten kan vara riktigt rolig.

2006-11-25 @ 21:04:27
URL: http://livetefter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback