Måleri är trolleri!!!

Tänk, ja man tror knappast man kan lyckas med vad jag gjorde – jag hade 0 rätt på V75, de borde man väl nästan få något tröstpris för.  Fågelholken jag som kände ”nu blir jag rik” att man kan känna så fel. Nåväl de e väl bara fortsätta vänta – på den stora vinsten!!!!  

Uch idag var de redigt trögt att jobba det blir så när man inte redigt är på topp. Så är jag lite sinkad av de som ska göra jobb innan jag kan göra mitt. Det är mycket nu och ingen redigt hinner det den ska.  Nej tyvärr kan jag inte hjälpa de som gör jobbet före mig och får inte heller.  Men  vi brukar säga att det är positiva bekymmer. 
 Idag var jag på varuhuset i stan och hämtade massa banankartonger, så nu kan jag börja packa när jag vill. Tänkte börja med allt sånt som man inte behöver i det dagliga livet. Börjar man i tid så blir det nog bättre en att man stressar ihop det på några dagar. Jag vet ju inte redigt när jag ska flytta ennu, de är inte färdiga där ute på gården. Ikväll var vi ute med hundarna sent och det var bäcksvart ute så det blev att gå i koppel hela tiden. Ja inte vi men jyckarna. 
56582-211
Så har jag målat min möbel en gång, köpte färg idag innan jag körde hem. Redigt roligt att måla, de finns så mycket finesser nu så det går fort och blir slätt och fint, inga penseldrag inte. 
 
Som sagt jag är inte redigt på topp så jag ska nog  gå och slå dank en stund nu. 

Go Afton
   

 


Kommentarer
Postat av: Paula

Slå dank du bara, det förtjänar du nog!
Vetdu vi har ju flyttat nästan varje år de senaste 8 åren....hit flyttade vi i slutet av mars, och jag hoppas verkligen vi stannar kvar några år...
Men det vet man ju aldrig när det inte är eget!
Jag börjar bli trött på att inte kunna ta mina promenader, halkigt o isigt o kalla nätter så det aldrig försvinner! Sparken funkar inte heller på isbarken, så känner mig väldigt handikappad just nu!
Kram på dej o unna dig en skön kväll i tevesoffan

Postat av: Anna-karin

Im on the road again...i morgon beträder jag min näpna volvo v50 och kör ut i sverige..ta hand om dig min vän..kraaam..

2006-11-07 @ 22:43:08
Postat av: Ella

När ska du flytta på allvar? Har du skrivit det och jag har missat det?

2006-11-10 @ 21:21:25
URL: http://livetefter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback