Jag viskar....

56582-216
Ingen vila ingen ro, oh så åker man på förkylning också och tappar rösten.Ja de e bara att Le och vara glad endå.  Här går packning och röjning sakta framåt, men de som besitter gården eller rättare sagt ska röja efter sig där, de gör sig ingen brådska, usch en del människor blir man bara så trött på.  De skulle varit ute och färdig för 2 månader sedan snart, men de syns knappt inte till .  Oh röran efter dem blänker fult. Vad gör man?? Blääääääääääää. 

I eftermiddag  har jag varit där ute och hjälpt till att göra stallet klart för nu är hästarna på G.  Redigt fint och trivsamt blev det, hoppas djuren också tycker det. Min jycke trivs som fisken i vattnet varjefall när hon får springa lös och busa med katterna.  

Igår gjorde jag världens klipp. Jag har en tid letat om begagnade rotting möbler till mitt nya uterum och igår dök de upp. En kanonfin grupp, ja den var som ny och priset var löjligt lite, 400 spänn.  De skulle flytta till mindre och hade en hel del till salu så jag köpte lite till. Allt i kanonfint skick och för lite pengar. Nu blir de fint i uterummet. Om jag nu sätter ut gruppen där, de jag köpte den av hade den inne i finrummet. 
 

Min lille Australiensare med co har bestämt att de ska åka hem när pengarna är slut, så något år lär de inte blir där nere. Just nu är de iväg och dyker.  Antar att de är hemma igen innan jul om de nu inte ångrar sig och stannar. Man vet aldrig.
 Nu ska jag se om jag kan vara lite nyttig igen. 

Trevlig lördagskväll!!!
  

Kommentarer
Postat av: Disa

:D
Ja du slipper höra ett skri i telefon, för du har gjort rätt ..;)
Men det visste jag ju innan att du vet hur man lgger in i eget album :)

Så var int orolig...

Ha en skön söndag.
kram//Disa

[IMG]http://i130.photobucket.com/albums/p257/disadot/disanimtext_005.gif[/IMG]

2006-11-18 @ 19:31:03
Postat av: Anna-Karin

jamen vad skönt att det inte blir ett år då..
och visst är det tråkigt när inte människor kan sköta sitt..jag hade jätte strul med våran flytt..dom som vi köpt av visste nog inte vad städa ur var..suck..kram gumman..ta det lite lugnt nu..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback