Herre jösses

Vilken röra!!56582-204
Mitt huvud känns som en intrasslad trådrulle, vet inte hur länge jag kämpat med att få denna älskade lilla blogg i fullgott skick. Men vad jag en gör, så gör jag fel och de blir ingen ordning alls.

Nu har jag "friat" till support för att se om de kan reda ut den här trasselhärvan jag stält till, så sidan blir ok igen. "Skrivtexten" är bra nu men min bakgrund försvann som en oljad blixt och sidoinformationen är stor som få och faller under allt. Textformatet i bannern blir inte som texten var jag en gör. Pust o stångk, vilket tålamod man har!!!! gapflapp.

Jag ska sätta staket ute på gården idag, tar nog och kopplar av med det en stund i stället och hoppas att support "trollat till min sida" när jag kommer hem igen.

Go söndag!!

MIN STACKAS
GÄSTBOK den har verkligen kommit i skymundan. Skriv gärna en rad i den.

Kommentarer
Postat av: Ella

Hoppas barnvaktandet gick bra?
Vilka fina bilder du har fått in på sidan, var hittar du dem?

Jag tycker din blogg är jättefin, gillar speciellt fonten du valt, den är såååå fin.

Postat av: Anna-Karin

bara jag igen..

2006-11-13 @ 17:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback