Stan runt, runt, runt....ja ni vet...!!!

56582-104
NU ÄR JAG TRÖTT!!!
Jobbade bara till 11 idag sedan åkte jag och en kompis till grannstaden
för shopping. Hon behövde nya jeans, jag skulle bara vara moraliskt stöd och
sällskap. Problemet är bara att jag vet inte redigt hur man går på stan i
timmarvis utan att köpa något. Det är en omöjlighet helt enkelt. Enda sättet
är kanske att lämna plånboken hemma.

Nåväl vi shoppade runt och hon provade ungefär 20 par jeans. Hittade ett par
som satt perfekt och dom köpte hon. Vi pausade efter några timmars rännande
och gick på fik och drack kaffe och åt var sin bakad potatis med räksallad. Mums…
Därefter kunde jag inte hålla mig längre, för jag kom på att jag nog behövde lite
nya underkläder och ett par snygga sandaler. Oh tänk jag fann
både snygga underkläder och ett par snygga sandaler, till bra pris också,
de gör de hela endå roligare. Så ja, lite blev de shoppat endå.

På vägen hem stannade vi på Lidel, ((undrar om de hette så, ungefär varjefall)).
Jag är en sån där ICA fantast, handlar alltid på ICA. Men de här var någon tysk
affär med lite annorlunda varor och till väldigt billiga priser fick ihop en hel matkasse
med lite spännande saker för 144:- jag trodde kassören så fel, men  så var det inte,
de var helt enkelt billigt. Bl a köpte jag små pizzor som jag testade nu ikväll
och de var jättegoda och alldeles lagom små. De vanliga är för stora, är inte så
förtjust i sån mat men ibland är de bra att ha i frysen om man behöver äta något lite
snabbt, 2 minuter i mikron så är de klart.

När vi så äntligen kom hem igen ikväll hade jag något ont i fotsulorna. Hade nog
fel skor på mig. Tog hunden och for till skogen för att koppla av och bort allt vad
stan o stress heter och bara njöt. Nu ska jag fortsätta denna fredagskväll i lugnets
tecken.
Lugn o fin och bara vara.

A




Kommentarer
Postat av: Dan från Lidköping

Hej, min reseledare!

Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.
Planera vår resa väl och smit inte ut och överge mig i okänt land. A big smile.

Ha nu en riktigt trevlig och avkopplande helg.

Framför allt, var rädd om dig.

Kram och den helt oskyldiga pusse på kinden.

Regards

Turistens klagan.

Postat av: Anki

hej mitt lite äldre Anki
när jag fick ditt mail blev jag glad, och full i skratt. vet att det står ett efternamn i min mail adress, men det var det jag fick som gift. sätt till ett t i ditt efternamn så har du mitt rätta efternamn,hihi
kram på dig, nu ska min mor och de minsta grabbar och jag till nordens ark. var tvungen könde jag att skriva några rader. ha en trevlig dag och tack än en gång för mailet

2006-05-27 @ 11:07:30
Postat av: jennyudden

HEJ!
Ja, jag är oxå fast i ica-träsket. Den där tyska, tilltalar inte.. Men visst kan man hitta billiga bra axplock!
Du du köpte väl inga snyggare skor än de jag fick??? För då måste jag ju oxå shoppa och kvinnan är väl inte gjort för det??? *harklar mig lite*

2006-05-27 @ 12:07:42
Postat av: Anna-karin

hej gumman....vad bra att det finns alternativ...det är toppen....ha en mysig kväll...och allt är bra med mig...kramizzz

2006-05-27 @ 16:39:00
URL: http://spaces.msn,com/anna-k67
Postat av: Bea

Åh, vilken söt Shar-pei! (hunden) En sån ska jag skaffa när jag blir äldre! :D

2006-06-01 @ 16:37:47
URL: http://spaces.msn.com/msmoonlight/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback