Problem i hålken!!

56582-6256582-6256582-6256582-6256582-6256582-6256582-62

Det är tydligen PROBLEM med blogg!!
Stora störningar mellan 18.00 - 23.00 då de varken går att komma in eller ut. Oh det är väl just de tiderna som de flesta har möjlighet att skriva på sina bloggar. Man får hoppas de får ordning på torpet.

Idag har jag haft ALLMÄN städdag på jobbet. Flitig värre, men fint blev de. Hade lite tur med vädret också, de var nämligen ganska kyligt på förmiddagen och de är ju skönare att städa i sånt väder en 25 grader varmt. När jag var färdig kom också solen o värmen tillbaka...snacka om flyt!!

Min lille bil den står forfarande på verkstaden, tur vi har firmabilar så man inte blir alldeles strandsatt.
NEJ här går inte speciellt många bussar per dygn, så de e ingen bra lösning för mig.
Brukar lee varje gång regeringen kommer med sina ädla förslag att folk ska åka kollektivt, men hur lätt är det när de inte finns nått att åka med???? Ja, jag bara undrar.

Nu ska jag ut en sväng på byn, sedan ska jag äta något "säger min mage" de e väl bara att lyda.


God Afton Bloggvärlden!!

56582-6256582-62



Kommentarer
Postat av: Disa

Ja du ,,ibland har man tur...
Hoppas bilen din snart är klar att köra :)
Ha en skön dag och en underbar helg,
Kram//Disa

Postat av: Paula

Javisst garvar man åt eländet, bensinen är dyrare än någonsin, o vi har 6mil in till stan! På morgonen går en buss, en kl12.30 o en kl 17. Hemåt kommer man kl kl 12 eller kl halv fem. Fint va?
Här fick vi en liten skur idag, o visst är det kyligare, men jag hittade en liter murklor så jag är lycklig ändå! Ha en underbar helg!/Kram

2006-05-12 @ 19:17:34
URL: http://www.paulaz.se
Postat av: Dan från Lidköping

Hej, min redeledare!

Jag skall lyda ditt råd som du gav i mina kommentarer.
Men inte titta på film. Spela en stor pokerturnering istället.

Var rädd om dig.

En helt oskyldig kram och puss på din lena kind skickar jag med.
Gav dig en i smyg när du sov på hotellet i New York, så jag vet att din kind är len som en barnrumpa. *ler*

Turisten som hade för bråttom

// Dan

2006-05-12 @ 21:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback