Operation....

Ja som sagt – igår var det  en tjurig dag. Försökte skrämma så många som möjligt men lyckades väl inte så bra. Har mest suttit där på min stol och mulnat för mig själv.

I går kväll kände jag mig endå redo för att träffas och prata lite glada toner med någon, så jag körde direkt till kompisen och vi tog en promenad i skogen med hundarna sedan åt vi en stor kanelbulle och drack kaffe. Fick duschat skithunden som ALLTID ska bada i gyttjepölar och annan skit. Hur får man en jycke att INTE bada i allt?” För övrigt gjorde jag absolut ingenting.

Måste erkänna att jag fasar lite för denna dagen.56582-94
I dag är de dags för karvning och skurning i ansikte o hals. Inte speciellt lockande alls.
Tänk bara de hemska nålarna med bedövningen – oh så jag med min superlåga smärtgräns.
Förmodligen kommer jag att svimma eller skrika rakt ut,56582-95 börja kämpa emot eller något annat dumt, ja i dag litar jag inte ens på mig själv.

Jag måste karska upp mig lite, bli tuffare, höja smärtgränsen. Vad har jag gett mig in i.
Undrar om de finns någon älskvärd skäl som kan följa med och hålla mig i handen….56582-93

Stackas mej, ja nu är de inte utan att jag verkligen tycker synd om mig själv.


Snyft…..A




Kommentarer
Postat av: DANNE TURIST

Hej vännen!

Tack för att du tog dig tid att besöka min sida, trots att du hade så mycket att tänka på. Du är en sann vän.

Lova att du skriver och berättar att allt gått bra.
Tänker på dig tills du svarat.
Om det är personligt, kan du skriva under privat i min gästbok.

Var räddd om dig, snälla.

Dan

Postat av: Anna-karin

nämen gumman...vem ska va dum med dig?...grrr ...arga taxen A-k..hugger dom i benet..ingen är dum med min anki..grrrr....hoppa in i min röda väska..kraaaam..åhhh vad jag redan längtar efter dig..uaaaaahhhhhhhh!!!snyft....

2006-05-09 @ 19:04:45
URL: http://spaces.msn.com/members/anna-k67
Postat av: Britt

Det var faktiskt inte alls svårt ... att gå tomhänt hem från marknaden alltså :) Jag har ju nyss köpt mig en sååååååå dyr och rolig leksak så nu får jag vara nöjd ett BRA tag innan jag handlar något onödigt roligt nästa gång :)

2006-05-09 @ 23:03:05
URL: http://spaces.msn.com/mingogirl
Postat av: Disa

Ohhh lilla Gumman...
jag följer med och håller handen :(

Ang skitiga hundar...
Har inte det den blekaste aning om hur man får dom att skippa gyttjepölar.
För mina har varit .....gyttjiga, barriga, löviga, SKITIGA hundar.

KAnske DYKARDRÄKT hjälper?!!?!?!?! :/

Ha en bra dag!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam//Disa

2006-05-10 @ 07:26:56
URL: http://spaces.msn.com/disaed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback