Lite av en vanlig dag

Min kompis fick ett föl inatt. Nej vänta här nu, INTE min kompis men en av hennes hästar…*ler*. Oh vad jag längtar tills ikväll så jag får se den.

Snacka om tur. Märks man är född på söndag. Fick en tid till besiktning idag…
Fast turen försvann nog på vägen dit, för de ville jag skulle komma tillbaka inom en månad. Så då får jag ju göra det. Just nu fjäskar jag med de rara killarna i verkstaden
så att de kan ta hand om min lilla bil och se till att den åker igenom vid nästa besök hos besiktningen. De löser sig. Problem är ju till för att lösa sägs de o så länge inte jorden trillar ur sin banan, är de nog möjligt.

I morgon skulle jag kollat mitt ben igen och lämna nya prover, men nu har doktorn själv gått o blivit sjuk så nu blir de bara provlämning. Tänk jag har aldrig tänk på att faktiskt doktorn också kan bli sjuk och hamna på sjukhus. Hoppas han piggar på sig, ja inte för min skull utan för sin egna.

Ikväll ska jag ÄNTLIGEN fixa mitt hår, Det skulle jag  gjort förra veckan när jag istället hamnade på akuten med mitt ben. Det ska bli skönt att få lite fason på kalufsen. Igentligen skulle man väl klippa sig kort på sommaren, men nej, jag behåller helst mitt långa hår, de e enklare att hålla reda på. Så kan man inte sätta upp kort hår i fina svansar, flätor och andra festliga uppsättningar (nä jag gör de inte ofta, men de händer) Lite slingor blir de också. Men först ska jag kolla fölet och ta en sväng i skogen med hundarna var de tänkt. Nja jag får kanske jobba klart med innan jag tar kväll.

Oh NI SOM SKÖTER BLOGG.SE, nu får ni snart hitta en lösning så inte blogg ligger nere varje kväll mellan 18.00 – 22.00, de e ju liksom den tiden folk vanligtvis skriver o läser bloggar.

Fortsatt go tisdag Ni där ute.

A



Kommentarer
Postat av: Anna-karin

nu ser du till att doktorn fixar ditt ben..annars måste tant ak komma och härja....hoppas att du mår bra...kommer in och lämnar en hejdå kram innan jag far..ha det skönt hör sen....kraaam....

Postat av: Disa

Vad mysigt med föl...Dom är ju såååååå söta.:)
Kul att få fixat håret också...
Du skulle bara se mig i min frilla just nu :/
ser ut som jag letat efter nåt i hushållsmixern...lääääänge....

Önskar dig nu en låååång skön ledighet och vila benet,,,fast,,jag menar,,,spring ,,benet ?!?!?!? eller nåt...:|
Kram//Disa ;)

2006-05-24 @ 06:40:40
URL: http://spaces.msn.com/disaed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback