Helt SANSLÖST...vi fick som vi ville!!

56582-7

Aldrig kunde vi tro när en av mina killar spelade upp videon för mig o kompisen med Finlands bidrag till melodifestivalen att de skulle vinna.

Vi bara älskade låten från första stund MEN med tanke på deras val av kläder *ler* trodde vi att världen skulle döma ut dem trots en kanonlåt. De e ju så…de vackra kommer alltid längst. Men nu blundade folk och lyssnade…DE VAR PÅ TIDEN!!

NU ÄR VI SÅ GLADA att de vann!! För de var helt klart bara bäst, de sa vi redan när vi hörde dem den gången…GRATTIS FINLAND.


Sorry Carola men jag trodde aldrig redigt på Dig. De andra bidragen har jag inte hört tidigare, oh knappast ikväll heller för jag har bara besökt TV då och då, för att kolla läget.

Visst ska man kanske hålla på sitt egna land i detta avseende, men jag tyckte tyvärr redan i den svenska uttagningen att FEL LÅT GICK VIDARE…


GRATTIS SVERIGE TILL FINALPLATS i VM i hocky. De var härligt att se!! Hoppas hoppas hoppas…de blir G…….!!


A