Helg mitt i veckan o så...

Idag har jag varit o tittat på en jättegullig liten flicka som kom till världen för två dagar sedan. En liten fölunge, se så söt hon är!!

56582-103

Nu har de stoppat in en helgdag mitt i veckan. De e ju bra att vi är lediga i morgon för ikväll ska vi festa lite.

Dessutom har de utgående studenter ””möss på tagning”” idag vilket innebär att stan formligen dräller av studenter, så också min son då. Oh hans mamma ja hon har lite svårt att klippa av navelsträngen så hon är alltid nervös när han ränner på stan. Kanske för att han inte är någon festprisse så där i störta allmänhet och i samband med studenten blir de lite för mycket festande var o varannan dag, jag vet för de här är ju den femte som ska igenom det. Ja av mina ungar alltså. Nåväl en snäll kompis till mig ställer upp och kör dem till stan när de e dags och hans tjej ser till så de kommer hem igen. De e bra med kompisar som man kan byta sånna här tjänster med, de behövs när man liksom inte bara kan gå ner på stan, vi bor ju en bra bit därifrån.

Ja just de, jag har ju faktiskt inte tid att sitta här o skriva blogg nu, för jag ska ju festa med vännerna. Bank, bank på dörren. De e här nu.

Så Ni där ute, ha en skön onsdagskväll, i morgon kan vi sova ut.

A



Kommentarer
Postat av: Dan från Lidköping

Hej min reseledare, du friska fläkt!

Ha ett trevligt veckoslut och en trevlig helg.

Dan

Postat av: Disa

Morron Anki,,
Hoppas du hade jättekul då på festen :)
Gratulera sonen din till examen sedan från mig också.

Hoppas du inte har för många trumslagare hos dig idag:/
Kram o sånt //Disa

2006-05-25 @ 07:03:48
URL: http://spaces.msn.com/disaed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback