En vanlig dag....

56582-78
Idag har jag njutit extra mycket. Det har varit vackert o skönt väder, nja jag har i och för sig arbetat och då inomhus men jag har nära ut, så ibland smiter jag. Kafferasterna har njutits utomhus. De har varit 25 grader i solen .

Jag började morgonen med massage, en redig ruggning av alla muskler, de e verkligen underbart. Man blir som en ny människa. Så idag är jag en ny människa!!
Så bjöd jag sonen på lunch idag när han hade ledigt från skolan. Oxfile med stripps, ja de var dagens. Själv åt jag en skinksallad. Sallad är gott o lagom i hettan. Man tappar liksom matlusten när de blir varmt, varjefall jag.

Så hittade jag äntligen ett nytt träningsgym idag när jag var på massage, ett alldeles nytt som öppnar nästa vecka. Jag la av att träna för ett år sedan när jag bytte jobb, men nu tänkte jag att jag skulle komma igång igen. Har lite lust att gå på Kinesiolog  också. De verkar spännande. Jag tycker de är kul att prova nya grejer, alltså sånt JAG aldrig provat tidigare.

Kvällens skogspromenad slutade som vanligt, att hunden såg ut som en gris när vi kom hem, jag var lite stressat för jag skulle på kalas, men hon fick vackert stanna hemma fröken hos grabben, ingen kalas för henne. För jag hann inte duscha henne. Men jag var på kalas och jag åt upp hennes tårtbit också…*ler*.  I morgon blir de grillfest hos födelsedagsbarnet med de närmaste.

Dags att sova.

A

Kommentarer
Postat av: Nallemamma

hej gumman!! Jo de här me potäterna,, dem bidde jätte glada när dem kom i jorden,,,gu va gött de luktar när man påtar i jorden o gödslar,, de känns i musklarna idag men de e de värt!! ska ta bilder bara jag hittar kameran igen, tjohanna har tagit den ur hjälmen så jag hittade inte den!! grrrr
Hoppas helgen e perfekt ,, en annan ska jobba o grilla o jobba igen!!! dsen e de vårruset på månda!!! va i nättraby i onsdags på fika med Mc klubben mysigt faktiskt!!! de blir Liatorp på lördag på grillning!!!
Kramizzzzz
Nallemamma

2006-05-05 @ 08:47:57
Postat av: Badaren

Fy vad nedrigt... Har hon aldrig hört talas om DOGGYBAG kanske.

Ja, eller nått.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback