De e ju TISDAG idag....!!!

Varför blir de så rörigt när vi har en helgdag i veckan? Jag går ju här och tror att det är måndag idag och det e det ju inte. Jag får skärpa mig.
Idag har jag lagt min deklaration på skatteverkets låda, det är med deklarationen som med julklappar, man fixar det sista dagen.

Jag har varit hos veterinären med lillfröken idag också. 56582-73(detta är en fejkad bild)
Det var dags för 1:års vaccination. Hon han inte reagera när hon fick sprutan för de var så mycket att titta och nosa på där. Naturligtvis glömde jag vaccinations kortet hemma, hade bara deklarationen i huvudet idag.

Vi har fortfarande grått o kallt väder, men jag ser fortfarande ljuset i horisonten tids nog tittar hon fram lilla solen.

Idag kommer min kompis Gittis hem från Spanien, har saknat henne denna veckan o hunden har saknat hennes. Nu ska man alltså få höra om varma, lata dagar, och se en läckert brun kropp och känna –varför är jag här när man kan ligga på en varm playa och sola i Spanien?? 56582-76

Ja de kan man ju undra, men min plånbok hade inte klarat den utgiften nu, för nu är de alldeles för mycket studentfester, studentkläder, födelsedagar och sparande till NY bil, nja bättre begagnad.

Jag måste nämligen byta till kombi så jag slipper ha min fällande hund inne i bilen, får inte göra annat en dammsuga den. Så till hösten hoppas jag att jag fått ihop pengar så jag kan byta. NEJ, jag vill inte ha bilskulder.

Nu ska jag ringa och boka tid för massage, 56582-74de är inte fy skam de heller!!


Fortsatt trevlig dag Alla.

A






Kommentarer
Postat av: uddis

Ja.. här är en som... naturligtvis INTE glömt deklaratiopneriet..... jopp! visst är det så... karln ringde fr jobbet o påminde mig.. attans!!! Vill inte under dagen.. tar det ikväll!!!
Hoppas Sprutan inte ger reaktioner, som hos små barn! Kram kram

2006-05-02 @ 13:19:18
Postat av: Disa

Oh,,vad skulle jag inte göra för en massage nu.
har krattat på gården och har inte ens hunnit hälften..
Ryggen känns som den är av och axlarna,,ja jösses...
Och det är fortfarande massor kvar.
Men,,en dag i taget så...
Hoppas du får sol snart utan att knycka min ;)
Kram//Disa

Postat av: Anna

Nu ska vi se om jag kan kommentera hos dig!
5 äro bjudna 10 de komma slå vatten i soppan och önska välkomna.
Som min min svärmor bruka säga
Kram

2006-05-02 @ 13:34:21
URL: http://spaces.msn.com/alu039mammaanna
Postat av: Anna-karin

hej pinglan...rekrytering gäller inte någon passup..utan jag har personlig assistent på grund av min sjukdom...i övrigt är deklarationen lämnad till min mäklare...kam gumman..

2006-05-02 @ 18:07:38
Postat av: Britt

Jag kan snart också öppna museum trots att jag var sen med att skaffa mobil. Den första - en Ericsson T10s köpte jag sommaren 2000 och efter ett par år bytte jag till en Siemens A50 och nu har jag då äntligen bytt igen :) Skulle nog LÄTT kunna klara mig utan - men det är ju så KUUUUUUUL att leka lite :)

2006-05-02 @ 20:31:35
URL: http://spaces.msn.com/mingogirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback