Pust....vilken dag...!!!!

En dag kvar............
56582-108

Jösses vilken dag, jag är helt slut i kupan.
Jag började dagen med att sjunga, ja må han leva, ja må han leva
Tur grannarna redan var uppstigna. Tycket de kollad lite snett när vi sågs över
staketet. *fniss*
Nåväl jag fick liv i min 25-åring och gav honom en jätteryggsäck, den dyraste
väska jag någonsin köpt. Jo han önskade det, för planerna är ju Australien till hösten.

Sen ramlade de in massa folk. Tårta och kakor o kaffe och sånt. Men sen blev alla hungriga så då fixade vi sedvanliga spagetti med köttfärssås. Man kan säga att de var fullt vid köksbordet, oh mer där till. Hans telefon gick varm hela dagen så fram åt kvällningen for han mot staden och kompisarna.

Morgondagens chaufför ringde och checkade läget. Ja de gick ju inte så bra med bilen på sista tävlingen, men nu var de i gott skick igen, redo för transport av studenten. Som för övrigt går omkring tämligen orolig och tror han ska tvingas in i en helikopter. Han har inte en susning om vad han ska åka i.

Ja nu är mams här, hennes vecka hos dottern har börjat. Hon började med att städa sitt rum när hon kom. Ja jag har nog inte ens varit där inne sedan hon var här sist…oppss.

Ikväll har vi varit hos studenten och lämnat alla saker till morgondagen och ett jättepartytält har slagits upp på tomten. Enligt SMHI ska de bli uppehåll i morgon, molnigt under dagen men inget regn och faktiskt lite sol fram åt kvällen, jag hoppas verkligen de där stämmer. De vore toppen inte bara för min student utan för alla som ska till att ha fest och trevligt ute i morgon.

Vi har gjort smörgåstårtor i massor under kvällen, nu återstår bara garderingen i morgon bitti. Har även gjort en glutenfri smörgåstårta till en av svärdöttrarna.
Hon bakade själv brödet till och jag smakade en bit, måste säga att de var något av det godaste bröd jag ätit.

Ja nu har vi lugnat ner oss med en liten god drink jag och mams. Kroppen är trött och huvudet extra tomt. Ska bli skönt att vila en stund nu. Måste fundera på vad jag ska ha på mig i morgon. *ler*.

Dags att hala ner flaggorna, i morgon ska de upp igen.

Som ett litet ps…vad jag är trött på www.blogg.se som alltid varje kväll tuggar och man kommer inte in, man kan inte ta emot besök, ingen kan kommentera.
FY FÅGELHOLKEN VAD JAG ÄR TRÖTT PÅ ER, BORDE NI INTE FINNA EN LÖSNING PÅ DETTA PROBLEM SOM FUNNITS I MÅNADER NU?????? SKÄRPNING…