Måndag, Måndag ...oh så måndag!!!!

Jösses vad tog denna dagen vägen. Har haft fullt ös på jobbet idag, såg knappt över alla papper och telefon har inte varit tyst långa stunder. Måndag, ja ibland passar alla på just då, på måndagar. Själv är jag tvärt emot, kanske för att jag lärt mig, ring aldrig en myndighet eller igentligen någon på en måndag för just den dagen ringer alla andra, tror folk tänker till under helgen och när måndagen kommer ska allt fixas!! Fick besök av ett barn med sambo på jobbet idag, trevligt.

Ikväll blev min dator kidnappad. Ja en ung dam lade beslag på den och har suttit o jobbat vid den hela kvällen.
Själv har jag gjort mest ingenting, de börjar bli vanligt tycker jag, får nog rycka upp mig lite. Klart man gör ju alltid något men kanske inget utöver de där vanliga. Jo jag har ju faktiskt ÄNTLIGEN köpt blommor till mina lådor på altanen och på framsidan. Men när så de äntligen blev av hade jag inte mycket jord hemma, vilket jag trodde, så jag fick bara en låda planterad ikväll. Nu måste jag komma ihåg att köpa ny jord i morgon.

Det har varit kvavt idag, så där klibbigt otäckt. Fick plocka fram min fläkt på jobbet för att stå ut. Så på eftermiddagen brakade de loss med regn o åska, så ikväll är de fortfarande grått och lite regnigt men betydligt svalare. Det behövdes kanske ett litet åskväder och rensa upp i luften.

Nä, jag sätter nog punkt här för idag, har ingen lust!!

A



Kommentarer
Postat av: Amaltea

Ja hua ...så varm å kvavt det varit ....
här med...svetten pärla pannan hela dan ...

Sommar regnet hade behövts ...blev inte så mycket med det här...tyvärr ... i morgon solsken igen...
Semesterdax snart ?? eller ...

(((Kram)))

Postat av: Doris

Snälla lilla Anki, du är välkommen när som helst och kom ihåg att det går direktflyg från Kastrup till Akureyri, jaja, skämt åsido,vi tycker bara att det är kul att få besök, Petters föräldrar kommer nästa helg och ska stanna 3 nätter, alltid trevligt att träffa nytt folk ( annars kommer jag tills att var i upptagen 25/7-3/8, sverigeresa ;-) )
Sköt om dig!
Kramar, Doris

2006-06-27 @ 02:26:28
URL: http://dorisadamsdottirkambi.spaces.msn.com
Postat av: Annika

Men du som jämt gör en massa kan väll unna dig att göra ingenting ibland...när jag tycker att jag gör mycket under en dag...skulle du nog anse att det var att göra ingenting...;-) Men jag tycker att du verkar hitta på en massa skoj mest hela tiden ju...:-)
Här har det regnat större delen av natten...och just nu är det bara 15 grader...men det kan vara skönt det med...i varje fall är det skönt att man kan röra lite på sig utan att flyta bort...
Ha en bra dag rara Anki...
Kramar kramar

2006-06-27 @ 09:59:01
URL: http://spaces.msn.com/annika1977/
Postat av: Badaren

som smygläser.

2006-06-27 @ 12:22:27
URL: http://spaces.msn.com/badaren/
Postat av: Doris

Min man pratar svenska också men sonen bara engelska ;-), annars kom jag just på att jag är upptagen 25/7-10/8 inte 3/8 som jag skrev innan, min barndomsväninna kommer nämligen med oss hem och jag ska få rå om henne en hel vecka, härligt!
Vi ses :D !
Kramar, Doris

2006-06-27 @ 15:02:56
URL: http://dorisadamsdottirkambi.spaces.msn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback