Dagen efter Studenten...är man matt!!! Även om man inte var student själv utan arrangör...*ler*

56582-112FY FÅGELHOLKEN VAD JAG ÄR TRÖTT PÅ BLOGG.SE
Inte en kväll utan att det är OMÖJLIGT att komma in, eller överhuvudtaget göra något på sin blogg. NU HAR NI HAFT DE SÅ HÄR I MÅNDERVIS…!!
Om man inte får ordning på sånt här ska man kanske fundera på att slå igen, man kan ju inte hålla en blogg stängd för sina bloggare under dygnets mest aktiva tid 18.00 till 24.00. Bläääääääääääääää.

 Inte ska man behöva flytta sin blogg till en annan för att kunna blogga när man vill och kan?

Nåväl, med lite tur kanske man kan lägga in sin text efter 10 – 12 försök. Jippi.

…………………………………………

Idag har jag gjort så lite som möjligt. Har varit trött och matt efter allt ståhej sista dagarna. Men en liten tur till stan har jag gjort med Mams, vallat runt henne i lite i affärerna så hon har fått shoppa, själv hade jag varken lust eller råd till några större utsvävningar. Här har minsann pengarna flödat sista tiden, ja inte till shopping men nog till studentkläder, mat, dricka, fester o allt vad dessa jippo behöver. Sista dagarna denna månaden kanske man rent av får tömma sparbössan för att kunna äta..*ler*. MEN vad gör de om 100 år, vi har ju haft KUL, oh alla har varit nöjda och belåtna.

Har varit med min äldsta och hans sambo och kollat ett hus idag. Ja, de har visst tröttnat på att bo mitt i city, så nu söker de nytt och har visst också spekulanter på deras nuvarande hus.  De vi kollade var stort och såg bra ut, men låt så som jag inte vill bo, dvs mitt i ett villaområde inte mitt i city men endå väldigt centralt i stan. Men de var ju inte jag som var spekulant, jag blev bara ombedd att följa med som smakråd. Tror inte att de fastnade för kåken, något sa mig de, men fint var de o stort och priset var därefter..dvs högt.
En jättenackdel var att det var direktel. Vi får väl se om de är med och lägger något bud.

Nu tror jag att jag ska leta upp John, han herr Blund.

God Natt Internet Världen.

A
 

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Ja, det är verkligen stressigt värre denna årstid. Ett under man hinner blogga alls...! Får du fortsatta problem på detta forum, så kan jag rekommendera Aftonbladet, den är faktiskt bra! Blev det nå´t bud på huset för sonen? Kram & Ha en toppen helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback