Bloggvärlden ja den bloggvärlden!!



Det spelar nog ingen roll vilken sida man kladdar på eller var man befinner sig för de är uppenbart att dem alla har sina små brister.
Idag är det Space som är dum. När man går in på en sida så blir man fasthållen och kommer inte ut igen. Ja händer detta kanske bara mig, kärt besök som de gärna håller kvar eller. *gapflabb*. Men inte nog med att man blir fasthållen och inte kommer ut, man kan inte skriva nått där heller. Kan det vara en ”Ankivirus”, blockerad av alla för att man kladdar för mycket hos dem kanske.
Man får helt enkelt trycka Ctrl+Alt+Delete för att komma ur. Ja man får väl försöka igen, igen o igen, trägen vinner!! Tro för allan del inte att Ni slipper mig så lätt.

Vad det gäller blogg.se verkar det som de fått lite ordning nu, för där har varit tämligen segt och då på de tider folk bloggar mest mellan 18.00 – 24.00.
Men man kan ju inte flytta varje gång man får strul, man får ha tålamod, stort tålamod. Det kan ju hända små missöden där hemma också. Kranar som går läck, avlopp som täpps till, men inte flyttar man för det.

Skillnaden är INGEN hemma ringer man hantverkare, de kommer när de har tid, de kan ta tid. Här skriver man och klagar, de rättar till när de får tid, de kan ta tid.
Så de enda vi kan göra är att
HA TÅLAMOD.

Ju större, ju bättre!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!!
Jo jag har också varit vansinnig på spacet...men det är det nog många som varit...vet inte vad dom håller på med...fotoalbumet är ändrat...adressen är ändrad..och nu kommer det in folk från när och fjärran..lite kul förstås!!
Hoppas allt är bra med dig och att du känner dig lite piggare nu..
Ha en bra dag
Carpe Diem
Marie

Postat av: Anna-karin

MM..helt klart ibland flippar dom ur...och ibland har jag haft det problemet när jag ska lämna en kommentar hos dig..hmm...det är himla konstigt när det ska göra så...samma om jag har öppen för många sidor..då hänger sig hela skit datorn..morrr...kram världens bästa gumma...

2006-06-19 @ 17:11:38
URL: http://spaces.msn.com/members/anna-k67
Postat av: Annika

*Fniss* Ja jag gillar dig så mycket så det var jag som höll dig kvar...Fast jag har sagt till om att Anki alltid ska få komma in...så felet kan inte ligga just hos mig i sådana fall...om det var segt vid själva inträdet...;-)
Jo det går lite segt att kommentera här också...men ja ingen blogg tycks vara perfekt inte...
Förresten så gjorde min sambo lumpen i Karlskrona...han har fina minnen därifrån...låg så klart i flottan och fick åka på långresa och allt...så vem vet vi kanske tittar förbi en vacker dag...och bjuder dig på smörgåstårta...;-) Golfbanan lät riktigt trevlig...fast jag måste erkänna att golf inte riktigt är min grej..jag ställde upp som klubbställ och bollhållare...;-) Det var bra mycket roligare att titta på...
På tal om vildsvin förresten så har vi en hel del neråt Sörmland...min pappa bor i Stallarholmen (eller heter det på..jaja spelar roll ;-) ) De brukar böka runt i skogarna runtomkring hans hus...och ibland stöter han på en flock när han är ute...Jag har aldrig ätit vildsvin men det är nog gott...
Ha en bra kväll
Kram kram

2006-06-19 @ 18:29:20
URL: http://spaces.msn.com/annika1977/
Postat av: anki

hej min äldre tvilling Anki
jo det känns ibland som ett virus som kännerr av anki, hm. men tålamod har man ju lärt sig, hihi.
känns lite tomt utan de minsta som man inte är utan allt för ofta. får hitta på något att fördriva tiden själv imorgon. hoppas på sol så man kan gotta sig lite.
ska nu krypa till kojs efter arbetsdagens slut.
kram önskar Anki

2006-06-20 @ 00:36:36
URL: http://spaces.msn.com/newbornsweden/
Postat av: Tonårsmorsa

Ja, visst är det så! Men av någon anledning så blir jag extra irriterad över när tekniken faller, kanske för att jag inte vet hur jag ska rätta till det alls...? Fast det vet jag ju inte om nå´t pajar hemma heller! Kram!

2006-06-20 @ 09:40:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/33
Postat av: Erika

Hej du! Kul att se att du lever iallafall *S*
Åh... smörgåstårta!!! Skickar du på posten om jag ber snällt???*S* Eller har du kanske ett recept på hur du gör? Erkänner att jag inte gjort en enda i hela mitt liv! Fy på mig! =)

2006-06-20 @ 11:48:19
URL: http://spaces.msn.com/arraq

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback