Äntligen en ny Beckfilm....härligt!!

56582-117
Fy jag är i dåliga dagar, ja sådär som en liten geting. Har satt munkavel på mig för att inte säga något dumt till någon. Inga grodor ska hoppa ut från min mun inte. Ikväll körde jag direkt från jobbet till min väninna med magen och min favoritunge, för de blev inte av igår. Nej igår satt jag fast i telefon och i brevskrivning. Så där ”just nu är de många som ringer, Ni har plats nummer 40 i kön, men dröj kvar de e snart Er tur” Jag bara ÄLSKAR dessa centralnummer till allt och alla. Man ska till någon här och hamnar i Haparanda. Bläääää. Nåväl efter mycket om och men fick jag uträttat vad jag skulle. Tänk att man ska behöva ta ledigt från jobbet för att ringa till dessa för(()) telefonväxlar som ständigt är överbelastade med samtal från hela Sverige. En vacker dag hamnar man väl i Kina, ja jag menar de lägger väl ute det i andra länder snart. Har för mig man hamnar neråt där när man ringer SAS.
Otroligt men sant!!
 

Men ikväll har jag alltså varit hos väninnan med magen. Nja hon hade lagt på sig en del, men hon är mager som en fura i vanliga fall så de var bara snyggt, nu var hon normal, fast hon gått upp pga graviditet. Den där lille herren skulle naturligtvis inte äta upp sin mat. Jag hade köpt med lite godis till honom och jordgubbar till oss. De satt långt inne att äta upp maten så han fick sin godispåse, men med tiden blev han faktiskt klar. Lilltjejen, dvs min hund roade sig med att kolla in alla djuren, ja där finns höns, kaniner och katter. Mycket spännande. Så har grannen deras en hanhund och han ylade käckt, lilla fröken löper nämligen, då blir stämningen si så där spänd. Hade besök av en annan hane på jobbet och han var också tämligen upphetsad av fröken, fick stänga dörren in till oss för att vara säker på att inga olyckor skulle hända. Hummm… 

I morgon ska vi på bio och se ”Beck – Skarpt läge”. Jag är inte den som traktar efter kändisar o sånt, men jag ska erkänna att om jag fick sitta och njuta av en fika vid bordet bredvid eller rent av vid samma som dessa UNDERBARA herrar Peter Haber & Mikael Persbrandt, ja då skulle jag njuta. Man kan bara inte låta bli att förälska sig i dessa två, de e helt underbara. Beckfilmerna är i mina ögon de bästa svenska kriminalfilmer som gjorts. De lovar jag att när de gick på TV, ja då satt jag still och tittade på varenda minut. Är helt övertygad om att även denna film kommer att falla mig gott i smaken.
 God afton Internet världen. A


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!!
Oj oj Ozzy skulle nog bra gärna vilja träffa damen ifråga..Han blir mkt stor och ståtlig och sen så låter han..som om han hackade tänder ungefär...Damerna brukar då tycka att han är så otroligt attraktiv när han kan låta sådär...:-)
Gillar också Beck filmerna skarpt...och den serien av filmer av Mankell...minns inte nu vad dom heter :-(...men att jag nämner den, är för att i en av de senaste filmerna som heter Mastermind är en vän till mig med som statist...(en sek i op kläder)
Hon jobbar på Iva i Kristianstad och dom kom in å frågade, så hon hängde på...
hon fick 200 kr för en hel dags arbete + middag med stjärnorna...men hon tyckte det var roligt att se hur en film görs...
Sååå jag tänkte...försök att bli statist och du får en middag med Perbrandt och co... :-)
Ha det bra
kram
Carpe Diem
Marie

Postat av: Disa

jo du,,jag gillar också dessa herrar :)
Älskar den serien...

Det där med telefon köer..
Vi har samma problem här..
Ska man till tandläkaren ja, då får du bestämma tid på obestämd ort nere i st-hlm, trakterna..:/
(nästan i af)

Ha en skön helg,, och du,,,bit inte av dig tungan utan sjung ut i stället...
;)
Känns bättre då :D
Kram//Disa

2006-06-30 @ 07:25:50
URL: http://flejjan.spaces.msn.com
Postat av: Disa

Hej igen Anki
Om du tycker att det är jobbigt att hålla reda på mig,,,,tänk dig då att vara jag!!!!!!

jag vet inte själv var jag är,,var eller är på väg ibland :/

Det bidde faktiskt "köttbullar" på midsommar :D
Hade hyfsat bra väder ,,fast det blåste lite kallt..
Så snöbollarna får vänta ;)

Ha de gott.
kram//Disa

2006-06-30 @ 09:07:53
URL: http://flejjan.spaces.msn.com
Postat av: Qilin

Hallå där! Är reseledaren på dåligt humör? Det går ju inte an - här kommer man o hälsar på o möts av hoppande grodor.
Jag sitter gärna med vid bordet när du fikar med Haber o Persbrandt..
En långväga kram till dig!
Qilin

2006-06-30 @ 12:40:26
URL: http://qilin.blogg.se
Postat av: Badaren

NU... badar jag...

2006-06-30 @ 14:45:39
URL: http://spaces.msn.com/badaren/
Postat av: nallemamma

jo du,, tack för titten!! LOVAR VI SKA TA DE LUGNT,,, de va inte somhanhade kört tokigt de va nåt me hälsan,, vad vet vi inte ännu!!
kram på dig hoppas bebisen kommer snart!!!
Pyss på di o ebbha!!
Nallemamma

2006-06-30 @ 17:26:51
Postat av: Anna-karin

hej gumman...jag tycker att det är bara fräsa om du behöver..och jag är också gärna med och fikar..hmm även på jordgubbarna..hmm godiset också..jösses på allt..trevlig helg..kramar.

2006-06-30 @ 18:41:20
URL: http://spaces.msn.com/members/anna-k67
Postat av: Qilin

Nà men sà kom hit dà! Kòp en flygstol bara!

2006-07-01 @ 11:30:14
URL: http://qilin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback