Snacka om Energi & Bortglömd.....!!!

När ingen har tid men en, när alla vänner är upptagna på annat håll, när man själv känner att det finna massor man borde göra, när den känslan kommer och de andra glömt av en, ja då kan man få MASSOR gjort fast de e LÖRDAG. Så har de varit för mig idag. Inget speciellt inbokat, ((men jag missade min brorsans roliga fest igår, de tar tid att smälta)) nåväl, man är ju bara människa, man kan ju inte vara överralt. 

Idag har jag lagt all min energi på mitt hem. Nja, dvs på alla skåp o sånt. Jösses vilken oordning och vad saker de var i skafferiet som borde slängts för länge sedan. Ja ni vet, sista förbrukningsdag. Jag fyllde soptunnan så nu hoppas jag de tömmer den nästa vecka. Ja de där med tömning av soptunnorna de lär jag mig aldrig, alltså vilka veckor de är tömning, vet bara att jag har var fjortonde dag. Alltid något, ja att man har koll på nått alltså.

 
Får lov att skryta med att jag varit redigt flitig idag och nu stolt kan öppna skåpen utan att något faller ner över mig. Allt står så snyggt och prydligt där de ska, så man blir nästan rörd. ((ja de lär väl inte hålla så länge, men endå)). Har bestämt mig för att även fixa mina kläders lådor i natt eller ja i morgon, men fågelholken vet om de inte är bäst att hålla på nu när man kommit igång så bra. Snacka om att man samlar på sig. Bra att ha, bra att ha…nä, nu får de vara slut med BRA ATT HA.

Kanske kan starta loppis på tomten, för så är de ju, de inte jag behöver, behöver alltid någon annan, de inte andra behöver, ja de kan jag behöva…!!!
 De e väl lika bra man fortsätter röja runt nu när energin är på TOPP!!! 

A

Kommentarer
Postat av: Dan från Lidköping

Hej Min reseledare!
Det vet du väl att den enda kvinna som skulle kunna göra mig lycklig är du på våra resor. *ler*
Jag har mått så jäkla psykiskt kass nu några helger, så för att jag nu hade lite flyt i pokern igår och vann samt hade några trevliga kvällssamtal gjorde att jag tyckte att kvällen varit trevlig.
Mina vänner här i hemstaden kan ju undra vad jag menar, så din kommentar gör dem väl ännu nyfiknare.
Eftersom du varit riktig reseledare, så är det du som på riktigt tar med dig familjen och guidar mig den dag jag vinner lite mer.
Ta båten över till Gdynia och ät frukost i den buffen på hotellet jag talade om. Det är den bästa frukost du någonsin ätit. Promise.
Skriv bara kom och häng med och jag är hos er så fort det om möjligt går. En jäkligt trevlig strand har de också.

Ha det nu så bra i nattmörkret och än en gång: Tack för kommentaren.

Var rädd om dig.

// Dan

Postat av: Anna-karin

hej gumman...det låter som att du också fått
nån städsjuka som jag..*L*..men det är ganska skönt ibland..när man väl kommit in i det..
för man får så mycket gjort...kram gumsan..

2006-07-16 @ 11:51:23
URL: http://spaces.msn.com/members/anna-k67
Postat av: Paula

Nä vet du, så länge värmen står sig så är jag i städstrejk! Gör bara det absolut nödvändigaste, o att röja skafferier o garderober, nix! Det får vänta tills höststormarna viner...
Dethär med katter, det är olika mot hundar som kan levereras vid 8 veckor. Kattungar ska ALDRIG lämna hemmet förrän dom är 12 veckor, de sista veckorna är jätteviktiga!
Inväntar nu dotter med familj, dom ska formatera om datorn som har fått fnatt...hoppas det lyckas!
Kram

2006-07-16 @ 14:35:35
URL: http://www.paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback