Så där upplysningsvis

Sök....sök ....sök. NÅGON FRIVILLIG SOM KAN TA HAND OM MIN LILLTJEJ EN VECKA I AUGUSTI?
Hennes matte ska flyga till Norge, oh hon får inte följa med....snyft.
De blir till att försöka pyssla ihop de med ungarna, som jobbar de mest okristliga tider på dygnet.
Hundpensionat är inte oh tänka på med den jycken, hon skulle dö om man stängde in henne innanför galler, van vid frihet och att alltid hänga på överallt....uteslutet alltså!!

Jaha, utan att tänka på det "skaffade man ett barn igen" när så man äntligen var fri att göra vad man ville. Men inte för de, löser det sig inte, ja då får jag väl stanna hemma. Man kan ju inte lämna sina barn så där vind för våg!! *ler*

Nu ska tant ta sig en kall dusch och krypa ner mellan lakanen, fundera och dividera och lösa problem tills jag somnar. En del läser, jag sysslar med annat...!!

I morgon är en ny (arbetsdag) lite kort blir den bara 7 timmar.

På återseende....vink vink....

A




Kommentarer
Postat av: Anna

OM det vas så att jag inte bodde så långt bort, så hade jag gärna tagit mig ann voffan....
Ska nog sätta mig och titta igenom detta ställe nån dag;)
Kram

Postat av: anna-karin (en andra chans)

ja du gumman..visst är man rolig..fniss..
samma med mig..när ungarna börjar bli stor..då skaffar jag 2 taxar...jamen det är väl mitt behov att vara behövd..hmm...eller?...kramar till bästa Ankin som finns..

2006-07-19 @ 10:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback