Nu är flygbiljetterna till Norge bokade!!!!!!!!!

56582-127
  Tänk 15 år, ja så länge sedan är det jag var i Norge hos brorsan sist. Men nu ska det äntligen bli av igen. Idag har jag bokat flygbiljetter till mig och mamsen. (avfärd i mitten av augusti)  Med oss på vägen dit kommer också brorsans yngsta tös som kommer och är hos farmor då en vecka innan vi ska åka.  Jag glömmer aldrig första gången vi träffades, ja pga av avståndet ses vi ju inte varje vecka precis. Hon var 4 år då, vill jag minnas, jag hade träffat henne som baby när hon var något år men de mindes ju inte hon. Hur som helst. Brorsan hade berättat om sin lilla syster då (jag) och de kom till Sverige, till mina föräldrar dit även jag och min familj då for för att träffa dem. Hon satt och tittade på mig jättelänge sen sa hon: Vad stor du är!! Ja hon trodde  att jag var liten, eftersom jag var pappas lillasyster. Nu är hon stora damen (13 år) och vi bruka skratta åt det där när vi pratar, vilket vi gör ganska ofta nu mera, mycket tack vare MSN. Det är verkligen ett bra påfund när man bor långt ifrån varandra!!

 
Idag har jag bara gjort massa MÅSTEN. Sånna där tråkiga saker som att STÄDA, handla och VATTNA BLOMMOR. Nja man kan ju inte ha roligt jämt, men nästan vore ju bra.    

56582-130

Kommentarer
Postat av: Disa

Men så roligt att i äntligen kommer iväg då :)
Hoppas ni får en trevlig resa....
Ta med ett bungyjump rep uti fall att planet störtar ,,,så har du nåt att hänga i .....:|...eller nåt ...:/
:D
Schysst jag är då , som säger så....
Närå,,,det kommer ju att gå så bra som helst. ;)
__________________________
Har kokat 15 koppar extra så det är bara att komma på nåra koppar kaffe :D
Bulla får du ta me själv,,,för jag är som du :D
kram//Disa

Postat av: bloggaren

okämliga dumma blogg.se....de e inte annat en krabb o labb o bläääääääääääääääääääääää.
Fy vad jag är trött, blir trött på ER.

2006-07-24 @ 22:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback