Nu är de KÄNSLOR OM pengar...hihi

56582-125
Tropisk värme, börja tro jag jobbar i ett växthus, men de e inte så enkelt. Vadå enkelt?? Ja då hade jag ju förstått värmen, AC anläggningen som jag blev lovat på kontoret, ja den kommer, men ingen vet när. Skit samma för denna gång varjefall för nu är de bara i morgon också sen är de SEMESTER igen. Min olyckskorpar till arbetskamrater säger att de ska bli REGN nu, ja lagom till jag har semester. Schyst!!! Ja de finns ju paraply, och de vore kanske redigt skönt om de kom regn NÅGON DAG, för de behövs sannerligen. 

 
Idag ska jag köpa en lott eller två, sorten har jag inte bestämt. Men de känns som jag kommer att vinna massa pengar idag. Kostig känsla, men man kan inte bra förbi se den. Nej nu ska här inhandlas lotter, mina känslor brukar vara sanna!! Om jag inte köper någon lott får jag aldrig veta om känslan var rätt, så jag slår till.  Blir kanske två trisslotter, de enda lotter jag känner till så där, fast de finns väl hur många som helst att välja på kan jag tänka.

Eftersom jag då endå har ett ärende till city, ja då passar jag naturligtvis på att leta om en RESVÄSKA till mig. Man får inte vara dum!!
 

A



Kommentarer
Postat av: Paula

Hoppas du har tur med lotten! Jag har många exempel i min närhet som satsat på GI-metoden. bl.a min svägerska som på arbetsgivarens bekostnad gick på KURS o har gått ner 10 kg och är pigg o snygg o glad! Bland nätvännerna finns också en o annan som är helfrälst! Jag har läst en del böcker i ämnet, tyvärr gillar jag både pasta o potatis, o har svårt att se att jag kan avstå från kolhydraterna helt. Dessutom blir det dyrare att äta sig mätt på protein o grönsaker...Men jag låter det hela mogna lite, kanske kan jag hitta motiveringen till vintern! I höst ska jag ju ut i skogen varje dag har jag tänkt, oo va mycket jag ska gå ner i vikt av den motionen, för jag går ju med näsan i backen jag tillskillnad från dej! Ja, lycka till med den dieten, och så hoppas jag du får en skön semester. Vart bär det hän denna gång?/Kram

Postat av: Anna-karin

jaaaa får vi fara :)
jag vill jag vill jag vill...håller tummarna och blundar hårt..kram

2006-07-20 @ 16:50:26
URL: http://spaces.msn.com/members/anna-k67

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback