Lite trögt att JOBBA JU....ju längre man är ledig ju latare blir man va??!!

56582-133
Jaha, så är första arbetsdagen efter semestern till enda. Jag lovar att de gått trögt. Men oj vad post brevbäraren hinner lämna på en och en halv vecka. Hutlöst, halva förmiddagen gick till sprättning av brev. Men de var ju kul att se sina arbetskamrater igen och folket runt om. I morgon är de fredag igen sen blir man ledig några dagar. Fick svar på mina undersökningar jag gjorde för några veckor sedan och tack o lov: allt såg normalt ut!! 

I helgen tänkte jag roa mig med lite annat en datorer. Så i  morgon åker jag bort med en vän och blir väl borta till framåt lördag middag. På söndag ska jag och en av svärdöttrarna köra till Ikea i Kalmar och kolla läget. Har inte varit där sedan de slog upp portarna för någon månad sedan. 
 

Så jag tänkte så här mitt på torsdagskvällen tillönska Alla i Internetvärlden 
 

EN STÖRTKUL OCH BRA HELG!!!
 

Tjillevipp!!!

Kommentarer
Postat av: anna-karin

trevlig helg gumman.hoppas att den blir kul..och att man är trött efter semester hör nog tilll..kramizzar

2006-08-25 @ 13:45:49
Postat av: Amaltea

Tjillevippen ...
hoppas din helg blir lika fantastisk som du önskar dig ;-)

Njut ... och shoppa lite fint på Ikea ...där lyckas jag alltid handla på mig ...man tar en lite gul kasse...och så hittar man lite ditt o datt ...när man kommer till kassan har man brännt fera hundra ....på ingenting *fniss* ja inget livsnödvändigt just...men lite fina servetter, lite doftljus...nya tabletter...en liten burk ...tja just inget speciellt ..och ändå ...så härligt att komma hem med lite nytt :-)
Ja ha några ord från en som älskar att shoppa på Ikea *fniss*
Jag har varit "borta" länge...men du vet varför ...sakta tar jag några steg in här igen ...
Önskar dig en skön helg och en fortsatt skön sensommar ...

(((Kram)))

Postat av: Paula

Jaha reseledare är på väg att sticka igen...
hmmm undraz just om den stilige flygkaptenen har nåt med saken att göra?
Ikea ja, jag är inte Ikea-frälst. Jo dom har mycket bra grejer, men jag vill allt ha lite unika grejer jag...gör inget om det är begagnat bara jag får sånt som inte alla andra har!
Trevlig tripp/Kram

2006-08-26 @ 15:46:04
URL: http://paulaz.se
Postat av: Annika

Så skönt att du fick possitiva svar på din undersökning...
Lycka till med att kolla läget på Ikea...kanske blir det mer än att kolla...;-)
Hoppas du och din vän hade en skön dag...
Ha en fortsatt trevlig helg..
Kramar

2006-08-26 @ 16:05:39
URL: http://spaces.msn.com/annika1977/
Postat av: anna-karin

kramizzar gossegumman...gossgoss...

2006-08-26 @ 17:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback