Lite trög Måndag....

56582-62

6 dagar kvar…tills !!!

Måndag, lite trögt. Ingen inspiration, mest bara varm o dåsig. Ja nu är sommaren tillbaka igen, några dagar som påmint om hösten blev så högsommar igen. Bara räknar nu, räknar dagarna tills vi ska åka. Lite fjärilar i magen. Ja sex dagar kvar sedan bär de av. 4 dagar kvar att arbeta sedan är det  semester igen. Kanske borde man tagit några veckor i rad, de känns så i år, men de e ju så dags att tänka på nu.  Nåväl jag har lite kvar om de skulle bli för tungt i höst, då kan man kanske ge sig av på någon restresa eller nått. Den som spar hon har!!!
 

Vi har varit iväg vid sjön med hundarna sedan jag kom hem från jobbet. De e så varmt för dem så de behöver leka vid sjön så de kan svalka av sig ibland. Vi tvåbenta tog med kaffe och njöt av att de faktiskt fläktade lite där. 
 

Skulle på födelsedagsfest på lördag, men jag känner att jag hinner inte med det. Jobbar ju hela veckan så man behöver helgen till att städa, ja jag vill gärna de ska vara städat och i ordning när jag ger mig av, en liten policy som jag har. Dessutom är de ju skönare att komma hem till ett städat hem en ett rörigt. Sen ska de tvättas, strykas och packas. Måste köra till flyget i ottan  på måndag. Men vad säger min lilla svärgeska om jag inte kommer. Förstår hon, eller blir hon ledsen. Ja jag får fundera vidare hur jag ska få ihop det. Jag har liksom 30 mil t/r till henne också. Vi bor inte precis grannar, då hade de ju varit enklare.
 Nåväl en dag i sänder så får vi se vad som händer. 

Go Afton!!
56582-104 

Kommentarer
Postat av: Paula

Hej o oj va mycket du hunnit producera! Har inte varit på nätet över helgen när gubben var hemma...då vill jag bara umgås! Och nu är du på väg igen, vilket rännande säger jag bara. Festligheter hit o dit o resor hit o dit, nästan så jag blir avis! Nädå, orkar bara med en endaste liten i taget...Och i denna hettan orkar jag då rakt ingenting. Fast vi drar ju till Gborg på torsdag så jag får se något annat!
Att shoppa är inte min last, o tur är väl det när man inga slantar har, haha! Men herregud va ska jag ha på mig i Göteborg, där kan man ju inte gå omkring som en slashas i Säfsen. Oops, imorgon gäller det att rota igenom garderoben, man kanske hamnar på "lokal" Ha det gott/KRam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback