En ohågad kärr.....

56582-158
Aj aj, igår blev jag stucken av en illmarig geting. Började dagen ute med min tidning och då slog den hastigt till. Den elaka lilla rackaren!! Tänk att man inte ska kunna läsa sin tidning utan att bli anfallen av oberäkniga små illmariga stickfä.   

Lite barnrapport: ((ja i mina ögon är de och förblir barn))
1:an med sambo åker på helgens stundande fest, jag har fått tillstånd av festarrangören att stanna hemma och ”göra allt jag måste, inför resan”. Man kan inte vara överralt och med på allt som händer, ibland måste man bara tacka NEJ.
2:an ligger hemma sjuk, genom förskylld och förlorar arbetsinkomst.  Pengar är ju inte allt, är man sjuk så är man, då måste man se till att bli frisk igen.
 
3:an ja han fyller år idag. Grattis lilla gubben.
4:an med sambo åker till Bulgarien i morgon, efter att ha arbetat hela sommaren tar de nu en välförtjänt semester med bad och sol och annat kul (hoppas man)
5:an bjöd på middag igår, njä nu lurades jag, hans sambo bjöd på middag ”de e sanningen” De var gott att sätta sig vid dukat bord när man kom direkt från jobbet.  

Jag har MASSOR att göra, men sanningen o säga. Får jag ingenting gjort känns de som. Nu har jag dock lovat ”mig själv” –nu ska de bli lite fart på kärringen. Ikväll ska hon minsann få en hel del gjort.  Slut på den här tofta tillvaron där hon bara går omkring och drar benen efter sig.
Dags för ………ja allt de som MÅSTE  bli gjort.  
56582-157


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback