Den där "DAGEN EFTER"

Idag har varit ”dagen efter” och dagen efter är inte alltid så rolig. Man får trösta sig med att dagen före var des stå roligare. Ja festen var verkligen kanonrolig, tror de flesta som var där var helnöjda när vi lunkade hemåt på morgonkvisten.50 personer i varierande åldrar som släppte loss och hade kul. Vi sjön (kanske därför rösten är lite taskig idag) åt (underbar mat), drack (jo tack, en farlig blandning) och  dansade både långdans och annat. Kort sagt ”en hellyckad kväll”. 

Sov till 10.30 idag men har varit lite halvsovande hela dagen. *ler*.  När jag väl orkade göra mig i ordning så for lilltjejen och jag till kompisarna och tillbringade hela eftermiddagen i skogen och avslutade med kaffe o vatten ”vatten är underbart gott”
Framför allt ”dagen efter”. Så nu ligger lilltjejen i en hög på trappen helt slut och sover som en gråsten. Själv har jag petat i mig lite mat och börja känna mig ”som mig själv igen”. Fast jag tror jag tillbringar kvällen på soffan och gosar med kuddarna och slötittar på TV.  

Nästa helg är jag bjuden på födelsedagsfest igen!! Jösses vad folk de som fyller jämt i år da. Pust och när jag tänker efter har jag ju faktiskt en unge som fyller i veckan också, dock inte jämt men endå. Han måste ju firas endå. Mitt lilla mittenbarn fyller 24 ju. Kors vad tiden går!!

Men nu tar vi sköööööööööön lugn söndagskväll.
 

På återseende.
  56582-152

Kommentarer
Postat av: Anna-karin

hmm..var tvungen att kolla men bilden var där...tja det är nog synvilla idag fniss...men du har verkligen haftså skoj så det känns då ;)
och nu lligger du sött bland dina kuddar...vilken gossig liten anki du ser ut att vara..massor av kramar..

Postat av: Anna-karin

hmm..var tvungen att kolla men bilden var där...tja det är nog synvilla idag fniss...men du har verkligen haftså skoj så det känns då ;)
och nu lligger du sött bland dina kuddar...vilken gossig liten anki du ser ut att vara..massor av kramar..

2006-08-06 @ 20:19:05
URL: http://spaces.msn.com/members/anna-k67
Postat av: Annika

Ja kors vad tiden går...blir ungar 24 år...min blev fyra idag...eller igår...klockan tycks ju vara efter tolv...:-)
Kul att du hade kul...länge sedan jag hade det så kul att jag tyckte vatten var gott *ler* Jag känner till och med igen Anki på bilden...AnkAnki alltså...fast idag åkte lillkillen med sin Farmor och Farfar hem till dem...så det blev inget Bolibompa...liiite abstinens har jag nog...*fniss*
Hoppas att du får en Trevlig Måndag...
Och visst ja...tack för tipset om att stänga av och sätta på datorn...gör man det tillräckligt många gånger tycks det som att problemen löser sig till slut...;-)
Kram kram

2006-08-07 @ 00:19:11
URL: http://spaces.msn.com/annika1977/
Postat av: jennyudden

Latar sig... nej... vi packade massor av kartonger ... igår.. hihi Men du, flöttmukar... det är väl därför man går på marknad???
Ha en bra jobbardag! Kramen

2006-08-07 @ 07:40:09
Postat av: Anna

Jasså, "tanten" är bakis...
Händer även den bästa. Kul att ni hade så trevligt.
Kram och drick mer vatten:)
Anna

2006-08-07 @ 11:50:05
URL: http://envanliganna.blogg.se
Postat av: Disa

JAaa..det är märkligt ..Sen är man så törstig också dagen efter,,fastän man drack så mycket dagen innan ....Förstår inte det där...

Ha det gott
kram//Disa

2006-08-07 @ 13:43:10
URL: http://browneyez02.spaces.msn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback