ÄNTLIGEN!!!!!!!!!

56582-121
SEMESTER,,,,SEMESTER IGEN!! Så gott. Denna fredagen har varit lång, extra lång, kanske för att jag hela dagen väntat på att klockan skulle bli 17 så jag fick gå hem.  Nu följer hetsiska dagar fram till måndag otta då jag ska flyga iväg till Trondheim. Lite pirr i magen är de allt, de var ett tag sedan jag flög och så påverkas man naturligtvis av de man läser, terrordåd.  Fick nyligen ett SMS från ungen med sambo som flög iväg idag till Bulgarien, de är framme och resan gick bra.  

Jag har suttit klistrad vid TV, ja tänk, jag vid TV. Men de e ju EM i Friidrott, inte utan att jag fällde en glädjetår när Susanne Kallur tog guld. Så gott!!! Och blev lite ledsen med Kajsa Bergkvist när de inte ville sig redigt. Men vad duktiga de är allihopa och gör verkligen sitt yttersta för att göra så bra resultat som möjligt.  Blir lite sentimental och tänker på den tiden när min äldste höll på med friidrott, vad mysigt de var på alla tävlingar och vad stolt man var som mamma när han placerade sig på pallen. Medaljerna som blev fler och fler, men tyvärr höll han på med både friidrott och fotboll och en dag gjorde han valet att bara spela boll. Lite synd, men de är sånt de måste få välja själva. 
 

Ja eftersom jag varit så lat och inte gjort ett smack de senaste dagarna så har jag nu fullt upp de här två dagarna innan jag ska åka. Men jag hinner nog, två dygn är lång tid. Ikväll har jag däremot bara tänkt att gotta mig åt att de är SEMESTER.
 

Sköööööööööööön fredagskväll alla!!
   
56582-128

Kommentarer
Postat av: Anna-karin

tassar in på lätta steg..svävar sakta..vill bara titta..se så att allt är bra med dig..smeker din kind försiktigt fast du inte kan se mig..kanske du kan känna en lite vind pust av mig..kanske..kram..

Postat av: kattmammAnn

Ha en underbar semester.
Kram från Ann

2006-08-12 @ 11:14:24
URL: http://spaces.msn.com/anglevag/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback