Soliga sköna Onsdag

56582-43
Ja just, den här veckan är ju en sån där knasig veckan när man är lite förvildad på dagarna, måndagen var ju röd o grann. De e ju onsdag idag redan. Jag har varit hos tandläkaren.  Efter att har varit dödligt förskräckt för allt vad tandläkare heter (blev skrämd som liten) så hittade jag för några år sedan en helt underbar tandläkare som verkligen fått mig att komma över den där skräcken. Nu tycker jag det är redigt roligt att gå dit och bli fin i munnen.  Har bitit av en kindtand som ska byggas upp och bli snygg igen. Så jag ska dit nästa vecka igen, sedan är jag klar för denna gång.  Tandläkarbesöken skulle visst bli billigare nu, de var väl med i vårbudgeten.  Första undersökningen skulle inte kosta mer en ett läkarbesök, de e bra, då kan fler komma iväg till tandläkaren, de finns säkert massor av folk som aldrig går dit för att de helt enkelt inte ha råd. De e ju inget billigt sätt att ”lida” på..*ler*.


Idag har jag ordnat min lillkilles examensfärd hem från stan. Oj vad han ska bli överraskad, en av hans stora drömmar kommer att gå i uppfyllelse, oh de har han ingen aning om. Det ska verkligen bli kul att se hans min. Hoppas nu bara inget kommer i vägen. Håll alla tummar och tår!!!!  Den 7 juni är det dags. De blir lite vemodigt tror jag, efter alla dessa examen som vi haft, går nu minstingen ut och blir de sista i min kull.  ””nej nej, jag ska inte ha fler barn”” thii

Detta var dagens bästa nortis i vår tidning, vad man borde lagt i vårbudgeten.
- Det bästa för Sverige hade varit om man satsat ordentligt på företagande: ta bort arbetsgivarens ökande sjuklöneansvar, sänka arbetsgivaravgiften när företagen utökar personalstyrkan och förenkla för nyanställningar. Det finns inga lättnader för företagen och inga förutsättningar för tillväxt.


Idag har jag en känsla i kroppen som säger att det är något trevligt på gång, att det händer något positivt, vet inte vad de är men jag känner det i kroppen.
Kanske är det bara så enkelt som att solen skiner där ute, varm o gott o VÅR!!!

Nu ska jag fortsätta min dag….

Kramizzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Nallemamma

tack för tröstningen snyft snyft,,,
men jag e lessen ändå men jag vet att dem kommer igen nästa år!!!! nu ska jag heja på Änglarna!!!!
kram i vår solen
Nallemamma

2006-04-19 @ 18:16:11
Postat av: carina

Vilket litet knyte på bilden...din eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback