Måndag IGEN

56582-13

Så har man då fått folk att titta lite konstigt på en igen..*fniss, fniss*, ja jag blev ombedd att flytta en bil, den hade en ruta öppen som jag skulle stänga också. Men automatiken är ju inte den andra lik, så de slutade istället med att jag snart öppnat alla rutor i bilen och så satt jag där och skrattade så jag inte ens kunde påkalla hjälp, men man blir ju saknad!!  Jösses som de kan bli, men de e skönt att skratta av sig lite så här på förmiddagen.

Nu kan man ofta läsa i olika tidningar om kvinnor och snarkning. Man blir lite förvånad för de tycks som att snarkning är ren mans göra. Eller är det så att kvinnor gärna talar tyst om snarkning – som drabbar de själva alltså.
Att snarka tycks vara något som man ska skämmas för!!!!!
Jag snarkar ibland – har jag hört, ja från andra alltså, själv har jag aldrig hört det. Men det är inget jag på något vis skäms över, fast de ska jag tydligen. De e rätt mycket man ska gå omkring o skämmas för igentligen, men jag har inte tid med det, har så mycket annat att göra. Nåväl, jag läste idag att folk som snarkar kvinnor som män, sover dåligt är aldrig utvilade o s v. Vipps hittade jag en brist på mig själv igen då. Jag sover som en klubban säl när jag lagt huvudet på kudden. Jag är om jag sover tillräckligt många timmar på natten också utvilad på morgonen. Nu börjar jag nästan tro att de som säger att jag snarkar
LJUGER. !!?? För andras beskrivning av detta ämne stämmer ju inte på mig så antingen ljuger de för mig eller så är jag ANNORLUNDA igen. De tycker jag om, att vara lite annorlunda alltså. Varför vara som alla andra??!!

Så läste jag vidare, oh så kom de då!! Den vanligaste orsaken till snarkning hos kvinnor är övervikt, då ska man alltså gå omkring och känna sig fet och ful resten av dagen. Inte nog med att man snarkar, man är stor o fet också och som lite extra krydda har man förmodligen trånga luftrör. Man ska röra sig dvs motionera,,,som om jag inte gör det, går ju över en mil varje dag...hummm.  NÄHÄ….nu ska jag bojkotta tidningarna för idag, jag sitter ju här med solen lysande in genom fönstret och mår så gott för våren kommit så ska man läsa sånt här…NEJ NEJ ..försök inte, ingen kan få mig att må dåligt idag endå…så de så….!!

Solig måndag på Er.

Kram Anki













Kommentarer
Postat av: Disa



(testar att lägga in bild)

Morron Anki :D
Ja du ...det här med snarkning och övervikt...
Om jag är överviktigt , så innebär det då att
man ska vara annorektiker för att inte snarka,,för jag har själv hört att jag snarkar...
Speciellt i solariet..
Då kan jag vakna upp med ett ryck för jag hör "nåt"
och tittar mig förvirrat omkring & undrar vad det var !!!:D

Jag skäms inte ett dugg för att jag snarkar ..
OCh har folk problem med min brist på skam för över det ena & det andra,,,,jamen,,,sök hjälp då ;)
Själv har jag inga problem alls :D

Ha en skön dag.
Sa Disa med ett ZZZZzzzzzZZZZZZ
kraaaaaaaaaam

Postat av: Tonårsmorsa

Fortsätt må gott du! Det förtjänar du! Kram!

2006-04-11 @ 08:07:16
URL: http://spaces.msn.com/fatoutouray/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback