Igentligen INGENTING o lite annat.

Igår kväll när vi var ute i skogen höll vi på att bli ihjälslagna av hagel. Alltså här har man gått och trott att nu, nu är våren äntligen här. Så plötsligt svartnar himlen och både hagel o snö faller igen. Man bara ser upp mot skyn och säger NEJ NEJ inte mer. Och inatt har de frusit igen. Men skam den som ger sig.
Vi vet ju att hon ligger där och lurpassar på oss, hon VÅREN.

Idag fyller min äldre bror år. Ja jag har två, en äldre o en yngre en han, men äldre en mig, fick jag ihop det…ja ja JAG är yngst alltså. I denna skara av en gång små barn som nu är stora vuxna människor, fördelade på olika platser här o där.  Så GRATTIS broder på födelsedagen!!!
                                                                                        56582-9
Tandläkaren!! Ja idag har jag varit och betalt för att plågas lite, man är väl lite halvknäpp. Men fint blev det. Hade en framtand som spruckit och de var jättejobbigt när man skulle le och ler gör man ju jämt som alltid åt allt och alla. Fattas bara annat…*ler*.  Var en runda på MAXI också och kom på att nästa vecka är de ju påsk, så man får väl passa på att handla på måndag eller nått, för ju närmare helgen vi kommer ju mer folk är det. Nej, jag gillar inte att handla mat och trängas med massa armbågande folk som ska snabbt fram överralt.


IDAG HAR JAG SKAFFAT GÄSTBOK HÄR PÅ BLOGGEN SKRIV GÄRNA I DEN NI SOM HAR VÄGARNA FÖRBI.....
Anki

Kommentarer
Postat av: Anna-karin

hej go gumman...
joo snart är det påsk...hugha..men tuppar är gulligt..ja alltså låssas tuppar..äsch nu är jag ute och cyklar...jaja hoppas att tandis inte plågat dig för mycket bara..
kramar till tusen..

2006-04-06 @ 15:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback